سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خصومت را از حد درگذراند گناه ورزید ، و آن که در آن کوتاهى کرد ستم کشید ، و آن که ستیزه جوست نتواند از خدا ترسید . [نهج البلاغه]
 

یکشنبه 91 بهمن 1 , ساعت 3:39 عصر
زشت ترین مدلهای ناخن و لوازم جانبی در Golden Globe 2013

Zooet Deschanel :
این طراحی ناخن که ترکیبی از رنگ سفید و طلایی است بسیار قدیمی و از مد افتاده است.




Helena Bonham :
یک کیف شب با طرح لب و قدیمی




Julianne Hough :
در نگاه اول به نظر می رسد هیچ چیز در مورد این خانم عجیب و غریب نیست. ولی با نگاهی دقیق تر متوجه گوشواره ای می شویم که شکل آن شبیه یک حشره بوده و کل گوش سمت راست او را پوشانده است.




Kelly Osbourne :
این مدل طراحی ناخن قدیمی و عجیب است. این مدل به ناخن هایتان حالتی تهاجمی می دهد.




Jessica Alba :
جسیکا آلبا با لباس شب زیبایی در گلدن گلوب 2013 حاضر شد ولی کیف پردار او بسیار قدیمی و دمده بود.




Julianne Moore :
جولیان مور لباسش جزو بهترین لباس های گلدن گلوب امسال بود ولی دستبد او که به شکل مار دور مچ او پیچیده شده بود بسیار قدیمی بود.




Alyssa Milano :
کیفی که آلیسا میلانو برای مراسم گلدن گلوب 2013 در دست گرفته بود تزئین شده با یک گربه بزرگ طلایی بود. این کیف بسیار ظاهری عجیب و زشت داشت.



Katharine McPhee :
کاترین مکفی هم جزو ستارگانی بود که لباسش جزو بهترین لباس های گلدن گلوب 2013 شناخت شد ولی کفش های او نه.کفش هایش یکی از انتخاب های اشتباهش بود.




Rachel Weisz :
این ستاره هالیوودی هم مانند جولیانا مور از یک دستبند ماری شکل قدیمی استفاده کرده بود.




Gabby Douglas :
کفش های براق با پاشنه بیش از حد بلند و سنگ های مصنوعی هم یکی دیگر از انتخاب های غلط پوشش در گلدن گلوب 2013 بود.





یکشنبه 91 بهمن 1 , ساعت 3:39 عصر
چگونه با افسردگی زمستانی مقابله کنیم؟
صبح که از خواب بیدار شدید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پرده های اتاق را کنار بزنید تا نور بیرون به داخل خانه بیاید و فضای داخل خانه را عوض کند.

افسردگی زمستانی، عارضه‌ ای خلقی است که در طول دوره‌ای از سال که روزها کوتاه و میزان
تابش نور خورشید کم می‌شود، برخی افراد را مبتلا می‌کند.

یک هورمون به نام ملاتونین در بدن ما وجود دارد که به کم شدن نور حساس است.
این هورمون وقتی ترشح می شود که نور محیط کم شود و وظیفه اش این است که ما را خسته و خواب آلود کند. اصلا برای همین است که ما در تاریکی بهتر خوابمان می برد.
وقتی که پاییز و زمستان می شود، طول مدت روزها کوتاه شده و میزان تابش نور خورشید هم کم می شود ( هوای ابری )، لذا این هورمون بیشتر ترشح شده و ما را دچار خستگی و خواب آلودگی می کند.
اختلاف ترشح ملاتونین بین تابستان و زمستان در خانم ها بیشتر از آقایان است و به همین دلیل، خانم ها بیشتر به افسردگی زمستانی مبتلا می شوند، آن هم خانم های جوان 20 تا 30 ساله.
همچنین افسردگی زمستانی در عرض های جغرافیایی بالاتر، بیشتر می افتد؛ یعنی هر چه که شما به قطب شمال بیشتر نزدیک باشید و نور محیط زندگی‌تان کمتر باشد، بیشتر احتمال دارد که به افسردگی زمستانی مبتلا شوید.
در ایران هم، ساکنین مناطق کوهستانی ممکن است بیشتر دچار این عارضه شوند.


تاریکی را بکش!
فکر نکنید اگر در زمستان یا پاییز مبتلا به افسردگی شدید، حتما افسردگی زمستانی دارید و به آب و هوا ربط دارد.
نه، ممکن است شما همان افسردگی کلی را گرفته باشید و باید نزد روانشناس بروید و درمانش کنید. البته برای افسردگی زمستانی هم بهترین راه، مراجعه به متخصص است و درمان تحت نظر او.
برای درمان افسردگی فصلی، روشی به نام « نوردرمانی » وجود دارد که موثرترین روش درمان این نوع افسردگی است. در این روش، فرد افسرده را جلوی یک منبع نوری خاص می نشانند و این کار را چندین روز تکرار می کنند تا فرد حالش خوب شود.
سایر روش های مقابله با افسردگی زمستانی عبارتند از :

1 - پرده های خانه را کنار بزنید.
صبح که از خواب بیدار شدید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پرده های اتاق را کنار بزنید تا نور بیرون به داخل خانه بیاید و فضای داخل خانه را عوض کند.
هر چه نور خانه تان بیشتر باشد، کمتر افسرده می شوید.
2 - بیرون بروید.
به هر حال در روزهای پاییز و زمستان، نور محیط بیرون خانه از نور داخل خانه بیشتر است. پس لطفا از خانه بیرون بزنید و زیر آفتاب زمستانی که پشت ابرها قایم شده، قدم بزنید.
3 - سفر کنید.
ما در یک کشور نیمه بیابانی زندگی می کنیم و حتی در زمستان، در مناطق کویری و جنوب کشورمان آفتاب روی زمین پهن است.
مسافرت پاییزه و زمستانه را در برنامه خود بگنجانید و اگر در شهرهای کم نور زمستانی زندگی می کنید، حتما به شهرهای جنوبی و یا کویری سفر

یکشنبه 91 بهمن 1 , ساعت 3:39 عصر
رتبه بندی لباسهای منتخب گلدن گلوب 2013
آنا هاتاوی در لباسی ساده و سفید رنگ دیده شد. در حالی که موهای کوتاه ساده داشت و فوق العاده ساده آرایش کرده بود.

منتخب های این دوره از رقابت‌های سینمایی گلدن گلوب هفته پیش معرفی شدند و ما در اینجا مدل لباس های منتخبین جوایز گلدن گلوب و نمره ای را که به لباس های آنها در این شب داده شد را برایتان آورده ایم. بازیگران با مدل های مختلفی روی فرش قرمز ایستادند .گلدن گلوب مجموعه جوایزی می باشد که هر ساله در هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی داده می شود.

Ben Affleck
رتبه : A
فیلم ضد ایرانی « آرگو» به کارگردانی « بن افلک » در میان تعجب رسانه‌های غربی، برنده جایزه بهترین درام سال شد. روایتی هالیوودی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ایرانی است. فیلمی که به ادعای کارگردان آن، « بن افل ک»، یک اثر سینمایی صرفا سرگرم کننده است.




Megan Fox
رتبه : A-
مگان فاکس بازیگر 26 ساله که اکنون مادر هالیوودی است. به تازگی او و همسرش صاحب فرزند شدند .او در مراسم گلدن گلوب بر روی فرش قرمز ایستاد . او در مورد لباس های خود می گوید که شوهرش برایان آستین گرین Brian Austin Green همیشه لباس های او را انتخاب می کند و راجع به لباسی که در این شب به تن داشت گفته است که تا آخرین دقایق هم لباسش را ندیده بوده است.



Jennifer Garner
رتبه : B+
به نظر می رسد که او فقط همسر یکی ازبزرگترین برندگان جوایزاین شب می باشد، او در لباسی شرابی رنگ با پولک های درخشانی که روی آن دوخته شده بود روی فرش قرمز ایستاد. موهای خود را ساده بالا بسته و آرایشی ملایم دارد.هنگامی که به او نگاه می کنید :واقعیت این است که او کمتر از 40 سال به نظر می رسد .همسری مهربان و صمیمی است . او یکی از این بانوان خوش شانس می باشد!




Anne Hathaway
رتبه : B
آن هاتاوی در لباسی ساده و سفید رنگ دیده شد. در حالی که موهای کوتاه ساده داشت و فوق العاده ساده آرایش کرده بود. اگرچه یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای " بینوایان " شد اما به نظر می رسد او جزء بهترین ها نمی باشد. آیا شما موافق هستید؟



Halle Berry
رتبه : C+
لباس شبی که او در مراسم گلدن گلوب 2013 پوشیده است یادآوری ازمدل لباس های آنجلینا جولی بود. اما متاسفانه ، هلی بری بازیگری که همیشه زیبا به نظر می رسید در این شب به خاطر لباس شبی که پوشیده بود و به رنگ های متعدد و با بهره گیری از طرح های شلوغ بود نتوانست به زیبایی همیشه باشد . شما چه فکر می کنید ؟




Jennifer Lopez
رتبه : B
جنیفر لوپز یک بار دیگر ثابت کرد که او قطعا می تواند یکی از بهترین و شیک پوش ترین مدل های سال باشد. لباس شب آستین بلندی که تمامی آن تور بود به همراه یک گوشواره الماس و بسیارخیره کننده او را در این شب بسیار زیبا نشان داد. البته او در سال قبل هم در همین سبک لباس پوشید و روی فرش قرمز ایستاد.ما دوست داریم که او را در مدلی کاملا جدید ببینیم.




Jessica Alba
نمره A
جسیکا آلبا در این شب لباس شبی هلویی رنگ و پر زرق و برق به تن کرد که با چهره او کاملا همخوانی داشت. موهای موج دار ، گردنبند الماس و یک کیف دستی زیبا ، مدل و تیپ او را بسیار شیک نشان داد.




Leonardo DiCaprio
رتبه : A
پس از آنکه مشخص شد او در بسیاری از فیلم هایی که برنده جایزه گلدن گلوب شدند بازی کرده است ، او بر روی فرش قرمز ایستاد و در نهایت نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم " جنگ و بند و زنجیر " شد.




Heidi Klum
رتبه : B+
طبق معمول ، هایدی کلوم ، با یک لباس سفید بلند و یک طرفه روی شانه اش در این شب دیده شد. یک لباس شب سفید با یک یقه طلایی و کفش طلایی توانست بسیار پر زرق و برق و زیبا به نظر برسد . گیسوان بلند و طلایی و گوشواره ای طلایی او را زیباتر از همیشه نشان داد.




Hugh Jackman
رتبه : A
برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم درام " بینوایان " شد. فیلمی که در این شب جوایز زیادی را از آن خود کرد .در این شب هیو جکمن در یک کت و شلوار penguinدیده شد!



Marion Cotillard
رتبه : B-
اگر چه در خانه گلوب به عنوان بهترین بازیگر نقش زن معرفی نشد، اما او موفق به راه رفتن بر روی فرش قرمز شد. مجله وگ افزود : او بازیگر " زنگ و استخوان " است که موسسه طراحی لباس و مد بانوان - لباس و موهای او را بسیار ساده طراحی کرد. از نظر این مجله می توان گفت لباس او می توانست در بین 10 لباس برتر این شب قرار گیرد. شما چه فکر می کنید؟



Kristen Bell
رتبه : D
با عرض پوزش از کریستن. ما می دانیم که او باردار است .اما متاسفانه ، این دلیل خوبی برای لباس بسیار یکنواخت و نه چندان زیبای او نبود. او بازیگر فیلم "خانه دروغ" بود و بر روی فرش قرمز آمد.



Helen Mirren
رتبه : B+
هلن میرن در لباس شبی سیاه رنگ و با گلدوزی های طلایی روی آن در این شب دیده شد. این بازیگر67 ساله در صدر گروه بانوان بازیگر مسن هالیوود قرار دارد. " هیچکاک " نامزد هلن میرن هم با کت و شلواری سیاه و سفید به همراه او بر روی فرش قرمز آمد.



Adele
رتبه : B
آدل شب رویایی را در گلدن گلوب سپری کرد. این بریتانیایی در یک لباس بارداری مشکی رنگ و زیبا دیده شد. در حالی که او به همراه اولین فرزند خود که در اکتبر به دنیا می آید بر روی فرش قرمز ایستاد و این برای او بسیار رویایی بود. او برای آواز خواندن در آخرین فیلم جیمزباند ( Skyfall ) جایزه گرفت.



Julianne Hough
رتبه : A-
جولین هاف در یک لباس سفید و طلایی بسیار سنگین روی فرش قرمز رفت. مدل موهای او به صورت پف کرده بود، او به مانند ستاره ای در فیلم " پناهگاه امن " درخشید. کیف دستی ساده ای که در دست داشت او را در این شب زیبا تر جلوه داد.




Taylor Swift
رتبه : A-
تیلور سویفت در یک لباس بادنجانی دیده شد. او در این شب ، سبک هری را پیش گرفته بود! خواننده 23 ساله ای که بر روی فرش قرمز آمد و با لباسی دنباله دار و در عین حال ساده در این شب بسیار چشمگیر به نظر رسید . گوشواره هایی سنگین که بر گوش داشت و با نگاهی خیره کننده و ژستی زیبا بر روی فرش قرمز ایستاد.




Julie Bowen
رتبه : C+
جولی بوون در یک لباسی که روی شانه آن یک طرفه بود دیده شد. لباسی به رنگ آبی بود. او زیورآلاتی زیبایی را به دست خود انداخته بود . او یکی از طرفداران " خانواده مدرن" است و باید گفت : جولی نگاهی به مانند الهه های یونانی دارد .فکر نمی کنید او می تواند یکی از مدل های زیبای 2013 باشد؟



Robert Pattinson
رتبه : B
اگرچه رابرت همیشه تی شرت و شلوار جین را ترجیح می دهد، اما او برای حضور در یک مراسم رسمی کاملا تغییر لباس داده بود! در این شب خاص ، او یک دست کت و شلوار مشکی و کراوات پوشیده بود. او در این مراسم جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را گرفت.




Stacy Keibler
رتبه : A
استیسی در شب گلدن گلوب تماشاگران را کاملا به وجد آورد. او در یک لباس بلند بدون یقه و ساده بر روی فرش قرمز ایستاد.لباسی که کاملا ساده و در عین حال زیبا بود.



Amy Adams
رتبه : B
آمی آدامز، در این گلدن گلوب موفق به بازی در فیلم " استاد " شده بود .او در لباسی باله ای شکل و صورتی رنگ دیده شد. لباس او قطعا زیبا بود. هم چنین او بازیگری با پوست بسیار روشن است که در این لباس روشن پوست او روشن تر هم به نظر رسید. آدامز به دوربین نگاهی کرد و دختر کوچولوی خود را در خانه مخاطب قرار داد و گفت : عزیزم مادرت اینجاست !





یکشنبه 91 بهمن 1 , ساعت 3:39 عصر
برای داشتن موهایی زیبا با رموز زیر آشنا شوید
اگر می‌خواهید موهای بهتری داشته باشید توجه به یک سری نکات ساده می‌تواند در رسیدن به این امر به شما کمک کند

خوردن ماهی و غلات برای داشتن موهای سالم :
برای داشتن موهایی با استحکام و سالم، ماهی و غلات مصرف کنید. پروتئین‌ و چربی امگا 3 در بهبودی موی سر به شما کمک می‌کند. سبزیجات و هویج نیز به این موضوع کمک می‌کند. مراقب رژیم‌هایی که منجر به کم شدن سریع وزن می‌گردد و باعث می‌شود عناصر ضروری به بدنتان نرسد، منجر به نازک‌ شدن یا حتی ریزش مو می‌گردد.

درخشندگی موهای خود را با شستشوی آن با آب ولرم حفظ کنید :
آب خیلی داغ منجر به از بین رفتن چربی حفاظتی موها که با عث حفظ نرمی و انعطاف آنهاست می‌شود. البته این بدان معنی نیست که شما مجبورید موهای خود را با آب سرد بشویید بلکه به جای آن از آب ولرم استفاده کنید. و پوست سر خود را حین شامپو کردن به آرامی ماساژ دهید.

آسیب انتهای موهایتان را با پروتئین ترمیم کنید :
اگر شما مرتب از وسایل حرارتی برای حالت دادن به موهایتان استفاده می‌کنید یا به موهای خود را رنگ، دکلره یا فر می‌کنید لایه خارجی محافظ موهای خود را دچار آسیب می‌کنید و این منجر به وز شدن انتهای موها می‌شود. در این موارد باید از محصولات محافظ موها که حاوی پروتئین هستند که به داخل مو نفوذ کرده و خلل و فرج موها را به صورت موقت می‌بندد. این مواد تا شامپو کردن بعدی موها در موها باقی می‌ماند و بنابراین شما مجبور به استفاده منظم از آنها هستند.

حجم موهای خود را پر تر نشان دهید :
پری موهای شما به ژن شما و همچنین تکنیک‌ حالت دادن به موهایتان مرتبط است. نژاد دارای موهای قرمز موهای ضخیم‌تری دارند در حالی که بلوندها موهای نازک‌تری دارند ولی تعداد موهایشان بیشتر است. شما می‌توانید از یک نرم‌کننده داخل حمام محدودی ساقه مو استفاده کنید و سپس ابتدا ریشه موهای خود را خشک کنید سپس سر خود را بالا و پایین کنید تا کمی بیشتر موها خشک شوند در این صورت حجم موها پرتر نشان داده می‌شود و در صورتی که موهای خیلی نازکی دارید از وسایل حرارتی با درجه کم استفاده کنید.

شوره سر با روغن درمان نمی‌شود :
شوره اصلاحاً نوعی از خشکی پوست محسوب نمی‌شود. و گناه اصلی متوجه اختلال پوستی در ناحیه سر شماست و مالش روغن به پوست سر منجر به بدتر شدن آن می‌گردد. شامپوهای درمانی در این موارد مفید است. بگذارید 5 دقیقه شامپو با پوست سر در تماس باشد و سپس به طور کامل آن را بشویید.

از سشوارهای خیلی داغ با قدرت بالا پرهیز کنید :
بر اساس گزارشات در مقایسه با سشوارهای پر قدرت، انواع معمولی هم در همان زمان موها را خشک می‌کنند پس بهتر است از انواع خیلی داغ و پر قدرت استفاده نکنید.

از برس زدن بیش از حد پرهیز کنید :
برس زدن زیاد منجر به ریزش بیشتر موها می‌گردد. بیشتر مردم روزی 100 -50 تار مو از دست می‌دهند. برای جلوگیری از ریزش بیشتر از حد نرمال موهای خیس را بخصوص در داخل حمام شانه نکنید.

از شیوه‌های آرایش مو که کمترین آسیب را به موها می‌زنند استفاده کنید :
سعی کنید همیشه موهایتان را نبندید و تحت کشش قرار ندهید بهتر است در موقع استراحت موهای خود را باز نگهدارید. اگر هر زمان از اکتسشن موها استفاده کردید به مدت 3 ماه موها را آزاد و باز نگهدارید.

با افزایش سن مراقبت از موها را بیشتر کنید :
با افزایش سن موها ضعیف‌تر می‌شود و رشد آنها آرام‌تر می‌گردد اگر موهایتان در اثر رنگ کردن دچار اختلال شده با کوتاه کردن مرتب موها به سلامت آنها کمک کنید و در سنین بالاتر کمتر از رنگ و سایر ترکیبات شیمیایی استفاده کنید.

در آب و هوای خشک با وز شدن موها چه کنیم :
الکتریسیته ساکن در آب و هوای خشک بیشتر می‌شود و این منجر به وز شدن موها در فصول سرد و خشک سال می‌شود. در این موارد استفاده از نرم‌کننده مفید است . استفاده از شامپوهای با PHمتعادل نیز به بهبودی این وضعیت کمک می‌کند.

قبل از شنا کردن دوش بگیرید :
برای جلوگیری از آسیب کلرین قبل از رفتن به استخر دوش بگیرید چون وقتی موها از آب اشباع می‌شود، جذب مواد شیمیایی کمتر خواهد شد. پس از شنا کردن هم از شامپوهای با PHمتعادل بهره بگیرید.

اگر موهای آسیب دیده دارید از انواع روش‌های آرایش موها دوری کنید :
موها را با حوله خشک کنید و از تمام وسایل حرارتی، شیمیایی و رنگ اجتناب کنید، تا موهای جدید جایگزین موهای آسیب دیده شود و موهای سالم‌تری داشته باشید.

همیشه مراقب تغییرات موی خود باشید :
تغییرات ناگهانی موها مثل شکننده شدن، ریزش بیش از اندازه نشانه‌هایی از مشکلات سلامتی محسوب می‌شود بعضی داروها می‌تواند منجر به ریزش مو شود، بنابراین اگر متوجه تغییرات ناگهانی در موها شدید حتماً به متخصص پوست مراجعه کنید.


یکشنبه 91 بهمن 1 , ساعت 3:39 عصر
بهترین و بدترین لباس های Golden Globe 2013

بهترین : Nicole Richie




بدترین : Sienns Miller




بهترین : Claire Danes




بدترین : Lucy Liu




بهترین : Naomi Watts




بدترین : Lena Dunham




بهترین : Julianne moore




بدترین : Halle Berry



بهترین : Julianna Margulies




بدترین : Jessics Chastain




بهترین : Katharine McPhee






لیست کل یادداشت های این وبلاگ