سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]
 

چهارشنبه 91 دی 13 , ساعت 1:17 عصر
ماموگرافی
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سرطان پستان: ماموگرافی پس از 75 سالگی برای غربالگری توده‌های سرطانی توصیه نمی‌شود.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی، با بیان این که ماموگرافی استاندارد طلایی برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان است، گفت: اما این تکنیک برای غربالگری توده‌های سرطانی پستان پس از 75 سالگی توصیه نمی‌شود و معاینه بالینی کافی است.

دکتر نسرین السادات علوی، با اشاره به دو کاربرد متفاوت ماموگرافی برای غربالگری (چکاپ) و تشخیص زودهنگام برای درمان موثر، اظهار کرد: با هدف غربالگری مراجعه هر دو سال یک ‌بار در فاصله سنی 40 تا 50 سال و مراجعه سالیانه در فاصله سنی 50 تا 70 سال به زنان توصیه می‌شود.

وی، با تاکید بر این که با غربالگری به شیوه ماموگرافی ضایعات در مراحل اولیه کشف و به خوبی قابل درمان است، گفت:‌اما براساس مطالعات اخیر انجام ماموگرافی پس از 75 سالگی با هدف غربالگری کاربردی ندارد.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی، بیان کرد با افزایش سن، نسج غددی پستان کم و نسج چربی آن افزایش می‌یابد و ماموگرافی وسیله خوبی برای تشخیص توده های سینه در سن بالا است اما در سنین بالا ی 75 سال فقط برای تشخیص استفاده می شود و کاربرد غربالگری ندارد.

وی، از رسوب دانه‌های ریز کلسیم در نسج پستان به عنوان "کلسیفیکاسیون" یاد کرد و افزود:‌این رسوب گاهی بر روی کیست و یا توده‌های خوش خیم پستان صورت می‌گیرد و یا گاهی نشانه‌ای از تغییرات سلولی به سمت بدخیمی است.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی، ادامه داد: چنانچه رادیولوژیست کلسیفیکاسیون را با خواص و ظاهر به خصوص گزارش کند که مشکوک باشد،انجام بیوپسی الزامی است.

دکترعلوی خاطرنشان کرد: هرچند ماموگرافی روش طلایی برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان است؛ اما در زنان جوان با نسوج سفت و متراکم پستان احتمال مشاهده توده کاهش می‌یابد که در این موارد سونوگرافی از سینه و گاهی ام آر آی توصیه می‌شود.


چهارشنبه 91 دی 13 , ساعت 1:17 عصر
روشی جالب برای لاغر شدن!!
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که بالارفتن از پله ها به صورت پله پله کالری بیشتری نسبت به پرش چند پله با هم می‌سوزاند...

نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که بالارفتن از پله ها به صورت پله پله کالری بیشتری نسبت به پرش چند پله با هم می‌سوزاند.
اگرچه ممکن است به نظر برسد که هنگام پرش ازروی چند پله با هم انرژی زیادی مصرف می کنید اما هنگامی که هر پله را به صورت جداگانه طی کنید انرژی بیشتری نسبت به آن می سوزانید.
محققان بریتانیایی اظهار داشتند که بالارفتن از پله ها به صورت جداگانه کالری بیشتری نسبت به پرش چند پله باهم می سوزاند.
دانشمندان دانشگاه روهامتون به این نتیجه رسیدند که بار بالا رفتن از 5 پله طی 5 روز در هفته ( سربالایی حدود 15 متر) حدود 302 کالری می سوزاند ، اما این در شرایطی است که پله ها به صورت تک تک و جداگانه طی شود.
این درحالی است که پرش از روی چند پله باهم تنها 260 کالری می سوزاند.
دکتر لویس هلسی مدرس فیزیولوژی محیط زیستی و تطبیقی دردانشگاه روهامتون اظهار داشت: ما علاقمند به یافتن مواردی بودیم که انرژی ما را بیشتر می گیرد، بنابراین بالارفتن از پله ها به صورت تک تک و با هم را مورد بررسی قرار دادیم.
وی افزود: تحقیقات ما نشان می دهد که اگر بالا رفتن از پله ها به صورت مرتب و منظم در طول هفته باشد می تواند به صورت بالقوه به کاهش وزن نیز منتهی شود. وقتی که پله ها را به صورت تک تک بالا می رویم انرژی بیشتری مصرف می کنیم و علت آن نیز طبیعی است، چرا که به طور طبیعی این نوع بالا رفتن از پله ها زمان بیشتری می گیرد.

دکتر هلسی یادآور شد: یک توضیح بیومکانیکی نیز برای این مسئله وجود دارد. بالارفتن پله ها به صورت تک تک، موجب تسریع در نرخ کوتاه شدن ماهیچه ها و عضلات می شوند که در نتیجه انرژی بیشتری مصرف می کند.
تحقیقات پیشین که توسط دانشگاه آلستر انجام شده بود نشان می داد که کارمندان اداری که به صورت منظم از پله ها بالا می روند به سرعت می توانند وضعیت جسمانی خود را بهبود بخشند.
محققان برای اعلام این نتایج، فرضیات خود را روی کارمندانی آزمایش کردند که از پله های یک اداره هشت طبقه بالا می رفتند، این ساختمان هشت طبقه 145 پله داشت که کارمندان در آغاز تحقیق کار خود را با بالا رفتن پله ها به صورت یک بار در روز آغاز کرده و آن را به سه بار در روز طی 5 هفته متوالی افزایش دادند.


چهارشنبه 91 دی 13 , ساعت 1:17 عصر

برای ورود به سایت اصلی کلیک کنید



MAGNA RX نه یک ماده شیمیایی است و نه تولید آن تحت تاثیر فرایندهای شیمیایی صورت میگیرد. لذا همه می توانند با ایمنی کامل از آن لذت ببرند

+MAGNA RX برای افزایش سایز آلت تناسلی ، افزایش طول، آلت تناسلی ، افزایش قطر آلت تناسلی ، درمان مشکلات جنسی در مردان ، افزایش میل جنسی در مردان ، افزایش قدرت جنسی ، افزایش عملکرد نعوظ ، تحریک میل جنسی ، افزایش لذت ارگاسم و افزایش مدت زمان رابطه جنسی و نزدیکی در مردان به جهت افزایش و حفظ عملکرد اسپرم در آنان از بهترین نوع مواد خام و کاملاً طبیعی ساخته شده است که خود باعث افزایش حجم مایع منی می شود.

مگنا آر ایکس یک محصول 100? طبیعی و گیاهی بوده که مواد اولیه آن از گوشه و کنار جهان جمع آوری شده اند، لذا براساستحقیقات آزمایشگاهی صورت گرفته و جمع آوری اطلاعات آماری از مشتریان این محصول، هیچگونه عوارض و واکنشهای جانبی به این محصول در مصرف کنندگان آن مشاهده نشده است . این محصول منحصر به فرد توسط دکتر Aguilarپزشک برجسته اورولوژیست و یک تیم اختصاصی گیاهشناسی اختراع و گسترش یافته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مگنارکس یک محصول خوراکی جهت درمان قطعی بیماریهای جنسی و ناتوانی های جنسی و یا کاهش عملکرد جنسی و درمان زود انزالی و افزایش مدت زمان مقاربت درمردان می باشد.

MAGNA RX فقط برای مردان بالای 18 سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر 18 سال و بانوان ممنوع می باشد!! از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید. صبور باشید و دوره درمان را کامل کنید

طبیعی است که پتانسیل رشد حداکثری و نتایج مشاهده شده در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و بستگی زیادی به سن ،وضعیت جسمانی سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتایج به دست آمده بستگی زیادی به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد شما می توانید برای افزایش راندمان و بالابردن تاثیرگذاری محصولات منحصر به فرد مگنارکس از مگنا اکسترا را به صورت انفرادی و تمام وعده (روزانه دو تا سه قرص) و یا به صورت میان وعده (روزانه یک قرص) همراه با قرص های مگنا آر ایکس پلاس استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

هر چند که این محصول 100% طبیعی و گیاهی بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر میباشد با این حال از مصرف بیش از حد توصیه شده خودداری نموده و یکی از طرح های پیشنهادی زیر را بعنوان طریقه و روش مصرف مگنارکس (مگنا آر ایکس) انتخاب نمایید. زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه کامل از این محصول دو تا چهار ماه بوده که سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد تعیین کننده طول دوره درمان وی میباشد

قرص ها را در دو تا سه وعده در طول روز بهمراه یک لیوان آب و طبق یکی از طرح های زیر مصرف نمایید:

بالای 40 سال 28 تا 40 سال 18 تا 28 سال
چهار عدد سه عدد دو عدد تا 75 کیلوگرم
چهار عدد سه عدد دو عدد 75تا100 کیلوگرم
چهار عدد چهار عدد چهار عدد بالای100 کیلوگرم

MAGNA RX باعث افزایش قطر و سفت تر شدن آلت تناسلی مردان و نیز اضافه شدن حداقل 3 تا 5 سانتیمتر به آلت تناسلی در عرض فقط چند هفته کوتاه شده که قبلاً هرگز مانند آن را مشاهده ننموده اید!

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نحوه عملکرد مگنارکس (مگنا آر ایکس):

مگناارایکس به صورت طبیعی و بدون نیاز به استفاده از روشهای فیزیکی و داروهای شیمیایی پر خطر موجب افزایش سایز آلت تناسلی ، افزایش عملکرد نعوظ ، تحریک میل جنسی ، افزایش لذت ارگاسم ، افزایش مدت زمان رابطه جنسی و تقویت حس اعتماد به نفس در مردان شده که در نهایت افزایش رضایت جنسی آنان را در بر خواهد داشت.

محصولات تقلبی سلامتی شما رابه خطر می اندازند :

خرید و مصرف تقلبی مگنارکس محصول گذشته از نداشتن هیچگونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و بیماری جسمانی می شود.

جداً از خرید محصولات تقلبی اجتناب نمایید که علاوه بر زیان های مالی سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


درب قوطی مگنارکس با شرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده که بر روی آن با رنگ سیاه عبارت نوشته شده است SEALED FOR YOYR PROTECTION


در داخل قوطی علاوه بر 60 عدد قرص مگنارکس یک عدد رطوبت گیر (سیلیکاژل) وجود دارد و درب آن کاملاً پلمپ شده است


بارکد کالا به شکلی خوانا با رنگ سیاه روی لیبل حک شده است که به سختی پاک می شود و در صورت پاک شدن هم جای آن باقی میماند.برای پیگیری بارکد نیز می توانید از سایت دولتی زیر استفاده نمائیدwww.Gepir.org


تمام محصولات کمپانی مگنارکس از سال 2010 دارای هولوگرام اختصاصی این کمپانی می باشد. این هولوگرام کاملاً غیرقابل تقلید و سه بعدی بوده و رنگ پس زمینه آن یکی از تنهای رنگ بنفش می باشد که برروی آن لوگوی اختصاصی مگنارکس و در پس زمینه آن نام دکتر جورج آگوایلار حک شده است

شما پس از تکمیل سفارش در کوتاهترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل خواهید گرفت. شما می توانید جهت سفارش مگنارکس (مگناارایکس) با شماره تلفن های 09366116605 تماس گرفته و کالای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


چهارشنبه 91 دی 13 , ساعت 1:17 عصر
ازدواج
ازدواج چیزی شبیه به مواد نگهدارنده یا کمربند ایمنی برای زندگی است و می توان فواید آن را درست مانند یک رژیم غذایی مناسب و کارهایی همچون ورزش و سیگار نکشیدن دانست.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ بهترین حالت ازدواج آن است که زوجین از عادت های درست در جهت حفظ سلامت یکدیگر تقلید کنند. دانشمندان بنا بر پژوهشی روی 4746 زوج بین 51 تا 61 سال دریافتند وقتی موضوع سلامت مطرح می شود، زوجین همانند آینه یکدیگر عمل می کنند.

اگر مردی در اوایل پنجاه سالگی از سلامت جسمانی بسیار خوبی برخوردار باشد احتمال اینکه همسرش بیمار یا ضعیف باشد، بسیار کم است. چنانچه وضعیت جسمانی مرد ضعیف باشد، به احتمال زیاد همسرش نیز می تواند در وضعیتی مشابه یا کمی بهتر باشد، زیرا زوجین در یک محیط زندگی می کنند و شرایط آنها از لحاظ تغذیه، ورزش، عواطف و استرس یکسان است.

زندگی سالم برای زوجین زمانی رخ می دهد که شرایط کامیابی برای هر دو مهیا باشد.این حالت نه تنها به سلامت و طول عمر هر یک از آنها منجر می شود، بلکه فرصتی عالی برای همکاری همسران به وجود می آورد. در ادامه این مطالب هشت راهکار آمده است که می توانید به واسطه آنها سلامت جسمانی خود را در زندگی زناشویی رشد دهید:

1- در همه امور همکاری کنید

کیمبرلی و گری جردن روزانه زمانی را برای پیاده روی در مسافتی به طول سه مایل اختصاص داده اند. به این ترتیب ضمن اینکه استراحت می کنند و با هم هستند، به امور روزمره شان نیز رسیدگی می کنند و حدود 300 کالری نیز می سوزانند. این یک موهبت است، زیرا در آن شرایط، زمانی برای صحبت، بیرون رفتن با یکدیگر و آرام گرفتن نیز مهیا می شود.

رابطه جنسی، مساله ای است که نباید از آن غفلت کرد. این امر موجب افزایش ضربان قلب و سوزاندن پنجاه کیلوکالری است. به این ترتیب سرعت جریان خون به سمت مغز بیشتر و سیستم ایمنی مقاوم تر می شود و میزان سلامت ذهن افزایش می یابد.

2- مثل خانم ها غذا بخورید

کیفیت تغذیه خانم ها پس از ازدواج افت می کند، با وجود این برنامه غذایی مردان با شروع زندگی زناشویی سالم تر می شود. هنگامی که خانم ها زندگی مشترک خویش را آغاز می کنند، بیشتر از قبل از غذاهای زیان آور استفاده می کنند و در نتیجه به وزن آنها افزوده می شود.

پژوهشی روی سه هزار زوج نشان داد که مردان پیش از ازدواج، چربی، نمک و شکر بیشتری می خورند اما پس از اینکه با همسر خود به اصطلاح زیر یک سقف می روند، از این مواد غذایی کمتر استفاده می کنند، در حالی که جذب چربی وکالری و در نتیجه وزن خانم ها پس از ازدواج افزایش می یابد. پژوهش های دیگر نیز حاکی از آن است که خانم ها در دهمین سالگرد ازدواج، حدود نه کیلوگرم به وزنشان افزوده شده است. از این رو پیشنهاد می کنیم که خانم ها، از غریزه خود برای تغذیه سالم استفاده کنند و آقایان نیز در این باره از همسرشان پیروی کنند.

3- با همراهی یکدیگر وزن کم کنید

یک سال است اد و سیلویا رابرتسون عضو یک مرکز تناسب وزن شده اند و در این مدت حدود پنجاه کیلوگرم وزن کم کرده اند! سیلویا می گوید: «یکی از اهدافی که برای خودمان معین کرده بودیم، حفظ سلامت و ورزش بیشتر بود اما چندان موفق نبودیم زیرا به برنامه ای نیاز داشتیم که هر دو از آن پیروی کنیم. در ضمن از آنجا که به دوره میانسالی نزدیک می شویم، نگران ابتلا به دیابت هم بودیم.»

همسرش نیز در ادامه می گوید: «اکنون دوباره لاغر شده ایم و سایز کمر من از 49 به 32 رسیده است! سلامتمان از همه چیز مهمتر است و بدن ما ارزش آن را دارد که برای تغذیه صحیح و ورزش بیشتر وقت بگذاریم و تلاش کنیم.»

4- مانند یک مرد ورزش کنید

با توجه به پژوهش هایی که بر 3075 زن و مرد بین 70 تا 79 سال انجام گرفته است، احتمال آنکه مردان بسیار فعال، همسران بسیار فعال داشته باشند، سه برابر است. اگر همسر شما گلف یا تنیس بازی می کند، می دود، پیاده روی می کند، عضو تیم بسکتبال است یا هر ورزش دیگری انجام می دهد، پس شما هم بیکار ننشینید. بلند شوید، با او ورزش و او را همراهی کنید. در همان زمان یک برنامه ورزشی مناسب برای خود تدارک ببینید و از آن پیروی کنید.

5- با یکدیگر با محبت و صلح و صفا گفتگو کنید یا دست کم از فضای پراسترس دور شوید

پژوهش ها نشان می دهد ازدواج های ناموفق سلامت را نیز به خطر می اندازد. بر این اساس همسرانی که در زندگی مشترک خود نگرانی های بیشتری دارند، سطح هورمون استرس (کورتیزول) آنها و در نتیجه فشار خونشان بیشتر می شود که این عوامل خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد. تنش های زناشویی همچنین با افسردگی، امراض لثه و خطر ابتلا به زخم معده در ارتباط است.

6- به تعطیلات بروید

بر اساس پژوهشی بر دوازده هزار مرد که مشکل قلبی داشتند، آنهایی که به تعطیلات سالانه می رفتند، نسبت به کسانی که از این نیاز ضروری به هر دلیلی صرف نظر می کردند، کمتر در معرض خطر مرگ بودند. رفتن به تعطیلات به همراهی دوستان یا فامیل، یعنی دوری از استرس و فرصتی برای تحرک و ورزش بیشتر که به این ترتیب سلامت را به انسان باز می گرداند.

7- مسوولیت سلامت خود را برعهده بگیرید

در گذشته، یک کدبانوی خانه دار، سلامت خانواده را با پخت غذاهای سالم و تنظیم فعالیت های شادی بخش و آرامش زا حفظ و احتمالا به شوهرش مدام یادآوری می کرد که بروکلی اش را بخورد، زودتر به خواب برود، بیشتر بخوابد و خوردن مکمل ویتامین را فراموش نکند. تحقیقات نشان می دهد زنانی که تمام وقت کار می کنند، میزان سلامت کافی برای شوهرشان تا بیست و پنج درصد افت می کند. از این رو پیشنهاد می شود زن و شوهرها هر یک مسوولیت سلامت خود را برعهده بگیرند زیرا شانه به شانه کار کردن و تقسیم عادلانه کارها در مقایسه با این که یک نفر رئیس شود ودیگری مدام گله مند باشد، نتیجه بهتری دارد.

8- آنچه از دستتان برمی آید، یاد بگیرید

زندگی سالم به هدفی در حال حرکت شبیه است. یک روز می گویند همه چربی ها مضر است، روز دیگر غذایی معجزه آسا برای کاهش وزن معرفی می کنند. یک روز پیاده روی سریع توصیه می شود، روز دیگر پیاده روی آرام را بهترین شیوه سوزاندن چربی می دانند. بالاخره روش صحیح چیست؟ در حقیقت پاسخ این پرسش چندان اهمیتی ندارد.

اصول زندگی سالم غیرقابل انکار است: برخیزید و بیشتر روزها سی دقیقه یا حتی بیشتر تحرک داشته باشید. در خوردن و آشامیدن اعتدال را رعایت کنید. میوه، سبزیجات، دانه ها و گوشت بدون چربی را به عنوان غذای اصلی برگزینید. مثبت باشید. شب ها به موقع و به اندازه بخوابید و مولتی ویتامین مصرف کنید. این یک توصیه عقلایی، اثبات شده و بسیار ساده است که موجب سلامت افراد می شود و اگر شما و شریک زندگی تان هر دو به این نتیجه برسید، هر چه زودتر برای تغییر عادات خود دست به کار می شود.


چهارشنبه 91 دی 13 , ساعت 1:17 عصر
4 اشتباه بزرگ در رابطه با تغذیه ورزشکاران
گاهی اوقات ورزشکاران به منظور دستیابی به موفقیت و یا تناسب اندام مرتکب خطاهای تغذیه ای می شوند. این 4 خطای به کرات انجام می شود و باید آنها را بشناسید و از آنها دوری کنید.

زیاده روی در مصرف پروتئین ها
ورزشکاران قدرتی به گمان افزایش توده ماهیچه ای، مقدار زیادی پروتئین مصرف می کنند. حال آنکه زیاده روی در مصرف پروتئین می تواند موجب آسیب های کلیوی شود. در واقع این تمرین است که باعث ایجاد کمربند تود? ماهیچه ای می شود و با افزایش شدت و تکرار تمرینات، نیازی به مصرف بیشتر پروتئین نیست.

درباره کربوهیدرات ها و قند خون بالا
معمولا ورزشکاران مقدار زیادی مواد پرانرژی و دیگر خوراکی های شیرین را که حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات و قند هستند، استفاده می کنند. مصرف این مواد باعث بالا رفتن قند خون و در نتیجه تحریک به خوردن بیشتر می شود.
یعنی:
باید مواد غذایی را که باعث افزایش قند خون می شوند، محدود کرد: مواد قندی، دسرهای شیرین، شیرینی جات، سودا، نوشیدنی های شیرین، آرد سفید، غلات، برنج سفید، سیب زمینی و...
باید موادی را که قند کمتری دارند، بیشتر مصرف کرد: جایگزین های قندی، آرد کامل، غلات کامل، برنج کامل و سبزیجات ...
هراس از چربی ها
برخی ورزشکارها بی محابا چربی، خصوصاً چربی های اشباع شده را، مصرف می کنند که تعادل غذایی شان را به هم می زند. گاهی نیز برعکس، برخی دیگر از ورزشکاران، خصوصاً ژیمناستیک کارها، چربی ها را محدود می کنند. هر دو طرز برخورد با موادغذایی چرب نادرست است.
روغن های خوراکی مرغوب انتخاب کنید
غذاهایی با چربی کمتری بخورید:
از چه اسیدهای چربی استفاده می کنید؟
برای مبارزه با اسیدهای چرب ترانس آماده شوید
کم کردن کلسترول بدون استفاده از دارو ممکن است...
کم کردن کلسترول خون بدون استفاده از دارو ممکن است
مکمل ها غذایی را به هیچ وجه بدون تجویز پزشک مصرف نکنید

مصرف مکمل های غذایی بدون تجویز پزشک سلامتی را به خطر می اندازد و ممکن است باعث مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ هم بشود. رژیم های پرکالری فقط برای برخی ورزشکاران در زمان مسابقات یا تمرین های فشرده که نیاز به انرژی زیادی دارند، ضروری اند.
در کنار این 4 خطا، باید از 3 سهل انگاری دیگر ورزشکاران نیز یاد کرد:
- ورزشکاران به میزان کافی آب نمی نوشند.

- میوه و سبزیجات به میزان کافی مصرف نمی کنند.

- از لبنیات به مقدار کافی استفاده نمی کنند.

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ